بدھ، 17 جون، 2015

زرداری ! قدم بڑھاؤ اور تم جانو


زرداری بڑا کمیشن خور ہے ، زرداری بڑا کرپٹ بندہ ہے ، زرداری کے گھوڑے مربے کھاتے ہیں ۔
کھائے خصماں دا سر !!!۔
مجھے زرداری کی اخلاقیات پر بڑا اختلاف ہے
لیکن مجھے کیا معلوم کی زرداری کی اخلاقیات ہیں بھی کہ نہیں ۔
مجھے تو جو اخباروں نے ، میڈیا نے بتایا میں تو وہی جانتا ہوں
فوج  کے جنریلوں کو للکار کر  زرداری نے جو کام کیا ہے
یہ شاباش ہے قابل ہے
میں نے جو دیکھا ہے ، کہ فوج کے جرنیلوں کے فعلوں پر بھی بات کرنے کا جو للکارا زرداری نے مارا ہے ۔
یہ ہوتا ہے اصلی سیاستدان !!!۔
پاکستان جہاں سیاستدان جی ایچ کیو کے گملوں میں پنیری لگتے ہیں ۔
زرداری ایک " بائی چانس " اور خودرو بوٹی کی طرح اگا ہوا سیاستدان ہے ،۔
جس کی جڑیں لگتا ہے کہ زمین میں خاصی گہری ہیں ۔
کہیں بھی کسی بھی زندہ معاشرے میں
کسی بھی ترقی کرنے والے ملک میں سیاستدان
فوج پر قدغن لگاتے ہیں ۔

زرداری کی سوچ کو اہل نظر بہت پہلے پہچان گئے تھے
جب اس نے فوج کے لگائے ہوئے اور فوج کے ہی چرکے لگے شریفین کو اس بات پر منا لیا تھا کہ " واری واری " حمومت کرتے ہیں ۔
یہ واری واری فوج کے اقتدار میں انے سے روکنے کی سازش تھی
یہ سازش جاری ہے
اگر
زرداری کی یہ سازش کامیاب ہو گئی تو ؟
ملک پر بڑی مہربانی ہو گی
سیاست کا گند ، عوام خود ہی ٹھیک کر لیں گے ۔

زرداری صاحب کھچ کے رکھو ،۔
زرداری صاحب قدم بڑھاؤ
کم از کم
میں تو اپ کے ساتھ نہیں ہوں  ۔

1 تبصرہ:

امام رازی کہا...

عمدہ۔ زبردست

Popular Posts