بدھ، 28 جون، 2006

احمديت

مرزائيت كيا هے ؟ اور ايكـ مسلمان كو اس كيا اختلاف هو سكتا هے ـ اور مرزائى لوگ مسلمان كەلوانے پر اتنا زور كيوں ديتے هيں ـ اور مسلمان انكو كافر كيوں كەتے هيں ـ
يه وه سوال هيں جو كه هر مسلمان كے ذهن ميں آتے هيں ـ مگر هر آدمى ايكـ جيسا علم نهيں ركهتا اور آپنے آپنے انداز ميں ان مرزئى لوگوں سے اختلاف ضرور كرتا هے ـ اور ذياده تر لوگوں كا اختلاف غير منطقى ەٹ دهرمى هوتا هے جو كه ايكـ غلط چيز هے ـ
مرزائى لوگ پاكستان ميں اس لئے كافر كەلواتے هيں كه يه لوگ آنحضرت محمد صلی اللہ علیہ و الہ وسلم كو آخرى نبى نهيں مانتے بلكه مرزاغلام احمد صاحب كو نبى مانتے هيں ـ ـ اور اس بات پر بحث مباحثے هوتے رهتے هيں ـ
ميرے خيال ميں ختم نبوّت كو ماننا يا نه ماننے كى بحث كو خاص كسى سازش كے طور پر اتنا اهم بنا ديا گيا هے كه اس مذهب مرزائيت كى پيدائش كى اصل وجه سے عام لوگوں كو لاعلم كر ديا گيا هے ـ

اور وه وجه هے نظريه جەاد كو اسلام سے ختم كرنا يا جەاد كے معنوں اتنا بدل دينا كه قرآن ميں بتايا گيا جەاد نه ره جائے ـ مرزاصاحب جهاد كے غير ضرورى هونے كا فرماتے هيں ـ
حكومتوں كى لڑائى كو جەاد كے طور پر بيان كرتے هيں ـ
حكومت كى اجازت كے بغير ظلم كے خلاف جدوجەد مرزا صاحب كى شريعت ميں حرام (دهشت گردى)هے

ميں يه نهيں كەتا كه ختم نبوّت غير اهم بات هے ـ مگر مسلمان اسى بات پر بحث كئے جاتے هيں اور مرزائى لوگ اپنے مقصد كو بغير كسى روكاوٹ كے لوگوں ميں پهلا رهے هيں اور اچهے خاصے پڑهے لكهے لوگ بهى ان كے نظريات كو صيع سمجتے هيں ـ اور ظلم كے خلاف لڑنے والوں كو بے وقوف اور جاهل كەـ رهے هوتے هيں ـ

مرزا صاحب نے تصوّف كى منازل طے كى تهيں اس تصوّف كى جسكو اسلام كے كئى مسالكـ مانتے هيں ـ اور سلوكـ كى منازل طے كرتے هوئے ولّى قطب ابدال اور غوث كے مراتب سے بهى اوپر انبياء كے مرتبے كو چهو ليا تهاـ
يه صرف مرزا صاحب هى نهيں ان كے بعدبهى كوئى بهى يه منازل طے كركے نبى بن سكتا هے ـ

(مجهے يه باتيں بتائى تهيں احمديوں كے ايكـ مربّى آصف منظور چيمه نے يه آصف چيمه صاحب بەت هى دهيمے مزاج كے آدمى هيں هم پەلى سے دسويں جماعت تكـ اكٹهے پڑهتے رهے هيں ـ همارے گاؤں ميں احمديوں كى مسجد كا محراب ميرے گهر كے باورچى خانے ميں ابهراهوا هے انەوں نے جب اپنى عبادت گاه پر ڈش انٹينا لگايا تها تو ايسے لگتا تها كه همارے چوبارے پر لگا هے اور كتنے هى لوكوں نے پوچها تها كه خاور ! بەت بڑى ڈش لگائى هے ؟ )

آگر بريلوى مسلكـ اور صوفى آزم كے اولياء اور روحانى لوگوں كے معاشرے ميں هونے سے معاشرے كو كوئى نقصان نهيں تو مرزا صاحب كے نبى هونے سے معاشرے كو كيا نقصان هے ؟؟
صرف فرق يهى هے ناں كه ايكـ لوگ اپنا سلسله خواجه حسن بصرى صاحب سے حضرت على اور حضرت على سے رسول اللّه صلی اللہ علیہ و الہ وسلم اور رسول اللّه صلی اللہ علیہ و الہ وسلم سے اللّه صاحب تكـ لے كر جاتے هيں ـ
كيونكه نبى پاكـ صعلم نے فرمايا تها كه ميں علم كا شەر هوں اور على اس كا دروازه ـ
اس لئے تصوّف والے لوگ اپنے اپنے سلسلے كو حضرت على تكـ لے كر جاتے هيں ـ

مگر مرزا صاحب نے ايكـ دوسرا هى كام كيا كه آپنا رتبه اتنا بڑها ليا كه اللّه سے ڈئريكٹ پيغام لينے لگے ـ اور تصوّف كى سجى سجائى دوكان دارى كو نظر انداز كر كے آپنى هى دوكان سجا كر بيٹهـ گئے ـ

مگر

اسى معاشرے ميں اهل قرآن بهى رهتے هيں جو كه تصوّف كے پورے سلسلے كو هى غير قرانى جانتے هيں اور اس بات پريقين ركهتے هيں كه نبيوں كے سردار حضرت محمد صلی اللہ علیہ و الہ وسلم كے زمانے ميں بهى اگر كوئى مسئله بنا تو آپ حضورصلی اللہ علیہ و الہ وسلم نے اللّه سے دعا فرمائى اور اللّه نے هميشه جبريل كے ذريعے آپنا پيغام قران كى شكل ميں بهيجاـ اور جب اللّه صاحب نے قرآن ميں دين كے مكمل هونے كا فرماديا تو جبريل عليه اسلام كى ڈيوٹى بهى ختم هو كئى ـ اس لئيے نبى آخرزماں حضرت محمدصلی اللہ علیہ و الہ وسلم كے بعد كوئى بهى آدمى چاهے وه كوئى بهى هو آكر وه كەتا هے كه اس كو اللّه صاحب كے طرف سے كوئى پيغام آيا هے تو وه جهوٹا هے ـ
ميں خاور بهى اسى بات پر يقين ركهتا هوں كه تصوّف كا پورا سلسله هى غير قرآنى هے ـ

مرزا صاحب كے نبى هونے كا تو خود ان كے ماننے والوں ميں سے لاهوى لوگوں نے انكار كرديا تها اور ان كو مجتٍد يا مجدّد كەنے لگے تهے ـ
ان صاحب كى وفات كا ٹٹى خانے ميں هونے كے متعلق خود مرزائيوں كىكتابوں ميں مرزا صاحب كے اسەال كے مريض هونے كا لكها هے ـ
جٍەاد كو متعلق ميں نے ايكـ پوسٹ دوهزار پانچ كى جنورى ميں لكهى تهى آپ لوگ ميرى اس پوسٹ كو اس پوسٹ كل تسلسل سمجهـ كر پڑه ليں تو ميرے خيالات كى وضاحت هو جائے گى ـ




يەاں كلكـ كريں

اتوار، 18 جون، 2006

ايكسپائر كنگ



ميں نے يه تصوير بنائى تهى كچهـ ماه پەلے لووّر عجائب گهر كے پاس سڑكـ كے دوسرى طرف ـ يه ايكـ ڈهانچے كے تصوير هے جو كه شيشے كے دوهرے بكس ميں بند تها اس لئيے تصوير اتنى صاف نهيں هے اور شيشے ميں سے ميرے پيچهے آپ لووّر كے عمارت كا عكس بهى ديكهـ سكتے هيں ـ
ميں نے اس فوٹو كو عنوان ديا هے ايكسپائر كنگ كيونكه ميرے ذهن ميں پنجابى يا اردو كا كوئى اور لفظ نهيں آ رها
يه ڈهانچه رودى روالى پر ايكـ نوادرات كىدوكان پر برائے فروخت پڑا هےـ
سونے كى پٹى ميں اڑسے پروں سے بنايا گيا تاج سر پر سجائے كهٹنوں اور كەنيوں پر سونے كے كڑے پەنے اس ڈهانچے نے سونے كے بكل والى بيلٹ بانده ركهى هے جس بيلٹ كے ساتهـ نيام اور تلوار بهى لگى هوئى هےـ
پيروں كى انگلياں پر سونے كى انگوٹهياں هيں اور انكهوں كى جگه كرسٹل كے دودهيا گولے ركهے هيں ـ
مجهے نهيں پته كه صاحب كون هيں ان كا نام كيا هے يه كس علاقے كے پردهان تهےمگر دهانچے كى شان شوكت ديكهـ كر احساس هوتا هے كه يه صاحب بهى آپنے دور كے مشرف صاحب هوں گے يا هوسكتاهےچوهدرىهوںياپهرهو سكتا هے كه بش صاحب هوں كه آج كے سب سے طاقتور فرعون بش
صاحب هى هيں ـ
اور دنيا كى بے ثباتى ديكهيں كه آج ان كا ڈهانچه برائے فروخت پڑا هے ـ
مگر بيچنے والوں نے ڈهانچے كو بهى پالش كر كے اچهى طرح چمكايا هوا هےـ
آخر كو تها تو كەيں كا بادشاه ناں؟

منگل، 6 جون، 2006

رسوم كا كتا

ميں كسى اور كى بات نهيں كرتا ـ ميں بات كو اپنے گهر سے شروع كرتا هوں كه آج سے پچيس يا تيس سال پەلے هم كس ليول كے لوگ تهے ـ
بچپن ميں ميرى آنكهـ عموما چرخے كى گهوكر اور پتريوں كى چهن چهن سے كهلتى تهى ـ پترياں جو كه چرخے كے ڈرم ميں كيلوں كے ساتهـ لگي هوتى تهيں اور چرخے كے اەسته هونے اور الٹا گمانے پر چهنكا كرتى تهيں ـ
پنجاب كے پرانے گهروں ميں سامنے ايكـ بڑا كمره اور اس كے پيچهے دو كمرے هوتے تهے ـ اگلے كمرے كو پسار اور پچهلے كمروں كو پچهلے اندر كەا كرتے تهےـ پسار كے سامنے ويهڑے (صحن)ميں ايكـ طرف چلاهنى(باورچى خانه ) اور دوسرى طرف كهرا(ايكـ پكى جگه پاني كے استعمال كےلئے) هوتا تها ـ
اور هر گهر كے ويهڑے ميں ايكـ يا ذياده درخت ضرور هوتے تهےـ
چرخے كى آواز سے اٹهـ كر ميں مسجد جايا كرتا تها كه نماز پڑه كر قرآن كى تعليم لى جائےـ
چرخه ركهنے سے پەلے ميرى دادى جان دوده بلو چكى هوتى تهيں ـ
ميرے مسجد سے آنے تكـ دادى جان چلاهنى ميں چولهے كى سامنے بيٹهيں هوتى تهيں اور سارے چاچے اور دادا جان پيڑهيوں پر بيٹهے پراٹهے كها رهے هوتے تهے ـ ميں كهانا كها كر سكول چلاجاتا تها اور داى جان چاچے يونس كا كهانا لے كر زمينوں پر چلى جاتى تهيں جەاں بهينسوں كے گوبر كو ٹهكانے لگانااپلوں كے سائڈ بدلنا اور اگلے دن كے ايندهن كے لئے ان اپلوں كو لے كر آناكهر پر دوده كو هنگال ڈال كر كڑهنے كے لئے ركهنا شام كے كهانے كے لئے سبزياں تيار كرنا دورى ڈنڈے سے مرچيں پيسنا،پين كرنا(يعنى اناج سے كنكر چننا)اور چهابے اور چنگيريں بنانا ،پوٹون سے سيوياں بنانايه سارے كام گهر كى خواتيں كے هوتے تهے ـ
اس كے علاوه هم نے گهوڑے بهى ركهے هوئے تهےكيونكه چاچے مالك نے ٹانگه بنايا هوا تهاـ
ان گهوڑوں كے لئے دانا دلنا بهى خواتين كا كام هوتا تها ـ جب تكـ هم نے هوش سنهبالى چكى سے آٹا پيسنے اور اوكهلى ميں مونجى چهڑنے جيسے كام مشينوں نے سنبهال لئيے تهے ـ همارے بچپن ميں پيسى هوئى مرچ كا آنا هوا تها جسے خواتين نے بڑي سهولت كەا تها نمكـ كو ڈهيلے كى شكل ميں لسى ميں گهولا جاتا تها پهر نمكـ بهى پسا هوا آنے لگااور دورى ڈنڈا متروكـ هوا ويٹ تهريشر كے آنے سے گندم ميں ونڈ(گندم كے پودے كى گانٹهيں) ختم هو كئے اور پين كرنے كاكام بهى ختم هوا ـ پلاسٹك كے چهابے اور چنگيريں آگئيى اور پٹهے كے چهابے اور چنگير بنانے كا كام بهى ختم هوا مشينى سيوياں اور پهينيوں نے پوٹے كى سيوياں بنانے كى ذمه دارى بهى ختم كى ـ
چهتوں كے لنٹر اور پكے فرشوں نے پوچےكاكام بهى مكا ديا ـ پهر مشينى مدهانى نے دوده بلونے كام بهى اسان كر ديا ـ گيس اور بجلى كے چولهوں نے گوبر كو ٹهكانے لگانے كا پورا ايكـ سيٹ اپ هى ختم كرديا ـ سٹيل ليس سٹيل كے برتنوں اور پريشر ككر نے برتنوں كو ٹوٹنے سے بچانے كى ذمه دارى بهى ختم كردي ـ
صديوں سے پنجاب كى عورتيں يه كام كرتى آرهى تهيں اور يه سارے كام صرف ايكـ يا ڈيڑه دهائى ميں مشينوں نے سنبهال لئيے ـ يه اتنى بڑى تبديلى اتنى اچانكـ ائى كه كسى كو سوچنے كا بهى موقع نهيں ملا كه اس كے معاشرے پر كيا اثرات هوں گے ـ
خواتين كو ميسّر آنے والى اس فرست كو كونسے تعميرى كاموں سے پر كيا جائے كسى نے بهى نهيں سوچا ـ اردو كے بڑے بڑے اور پردهان لكهاريوں ميں سے كسى كى سوچ كىقوّت پرواز نے اس مسئلے گي نهيں چهوا ـ
آگر كوئى كەے كه يورپ ميں بهى تو ايسا هوا هے كه خواتين كے گهريلو كام مشينوں نے سنبهال لئيے هيں تو اس كا جواب هے كه اس كى بجائے خواتين كو فيلكٹريوں ميں كام ديا گيا هے وغيره وغيره ـ
آپ جب پاكستانى خواتين كو فرست ميسر آئى توانهوں نے فيشن اور لباس ميں مقابلے كاكام شروع كر ديا اور اس بات كا پرويپگينڈا كرنے لگيں كه كام كركر كے تهكاوٹ هو جاتى هے ـ
اب فيشن اور لباسوں كى اس نمائش كا بهى كوئي اهتمام هونا چاهيے تها كه كسى طرح آپنى برادرى كى دوسرى خواتين كو بهى ديكهايا جائے اور ان كو جلاپے ميں مبتلا كيا جائے اور ان كو بهى اس مقابلے ميں كهنچا جائے ـ اس كے لئيے پارٹيوں كا انتظام هونا چاهييے تها اور انتظام بهى اس طرح كا كه مرد حضرات پيسا بهى دے ديں اور حساب كتاب بهى نه پوچهيں ـ
شادى بياه كى فضول رسوم كا كتا يەاں گرا هے ـ
كون هے جو اس كو نكالے ؟
اس طرح شادي بياه ميں پرانوں سے موجود چهٹى چهوٹى رسوم كو بڑى كر كے ان ويهلى هو چكى خواتين نے بڑا كر كر كے آج ان رسوم كو يەاں تكـ پەنچاديا هے ـ

ہفتہ، 3 جون، 2006

مقولے كى وضاحت

آپنا بابا اپر ركهنا ـ
اس بات كو محاورے كے طور پر استعمال كيا جاتا هے ـ كه جب كوئى خاندان يا فرد آپنى هى بات كو اعلى ثابت كرنے كے كوئى بهى كام كرنے كو تيار هوتے هيں ـ
اس محاورے كے متعلق جو روايت هے آج وه يەاں لكهتےهيں ـ
مگر اگر آپ ابهى جسمانى يا ذەنى طور پر نابالغ هيں تو اسے نه پڑهيں ـ
يەاں كلكـ كريں
كسى كى دل آزارى ميرا مقصد نهيں كسى پيشے كى ەتكـ نهيں صرف ايكـ استعمارے كے طور پر استعمال كى گئى بات كو دل پر لينے والوں سے پيشگى معذرت ـ